Честна търговия с подаръци на едро от 1995 г.

logo

Винаги се радваме да доставяме на клиентите ни по целия свят и се стремим да направим процеса възможно най-прост. Нашите продукти често се приемат изключително добре извън словашкия дистрибуционен център, с клиенти които поръчват редовно. Моля, намерете вашата страна по зона и след това отидете на съответната таблица:

Европа и останалия свят

За "Добре Дошли", имаме удоволствието да ви дадем 10% отстъпка за вашата първа поръчка над 300 лева (без ДДС и доставка), а нашите съществуващи клиенти могат да станат членове на Gold Reward програмата ни, което им позволява да купуват нашите продукти с огромни отстъпки. За покриване на административни разходи, разходи за събиране и опаковане се начислява такса от 10 лева + ДДС за поръчки на стойност под 100 лева + ДДС.

Внимание: Ако поради размер/тегло поръчката трябва да бъде опакована на палет, може да ви бъде таксувана допълнителна доставка за палетния транспорт (включен въздушен транспорт).

Зона 1

БЪЛГАРИЯ

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

за поръчки над €250 + ДДС

€9.95 + ДДС

за поръчки под €250 + ДДС

Срокът за доставка е от 2 до 3 работни дни

Зона 2

УНГАРИЯ, РУМЪНИЯ, ХЪРВАТИЯ, СЛОВЕНИЯ, АВСТРИЯ, СЛОВАКИЯ, ЧЕХИЯ И ИТАЛИЯ

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

за поръчки над €350 + ДДС

€14.95 + ДДС

за поръчки под €350 + ДДС

Срокът за доставка е от 3 до 6 работни дни

Зона 3

ФРАНЦИЯ, ГЕРМАНИЯ, БЕЛГИЯ, ЛЮКСЕМБУРГ, ИСПАНИЯ, ПОРТУГАЛИЯ, ДАНИЯ, ЛАТВИЯ, ЛИТВА И ЕСТОНИЯ

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

за поръчки над €795 + ДДС

€29.95 + ДДС

за поръчки под €795 + ДДС

Срокът за доставка е от 3 до 6 работни дни

Зона 4

ГЪРЦИЯ

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

за поръчки над €795 + ДДС

€39.95 + ДДС

за поръчки под €795 + ДДС

Срокът за доставка е от 2 до 6 работни дни

Доставки до Украйна

Изпращаме до Украйна чрез "Нова поща" и доставката обикновено отнема между 3 и 4 дни.

Митнически и вносни мита в Украйна

ДДС: Всички вносни стоки подлежат на 20% ДДС, дори ако тяхната стойност е под 300 лева (събира се на митницата)

Митнически такси:

Стоки под 300 лева → Без мито, но се прилага 20% ДДС.

Стоки над 300 лева → Подлежат както на 20% ДДС, така и на мито (в зависимост от категорията на продукта).

"Нова поща" събира ДДС и мито от клиента преди доставката.

Доставка на опасни стоки до ЕС и извън него

Някои от нашите продукти са класифицирани като опасни стоки (чисти етерични масла или продукти, съдържащи алкохол, като ароматни мъгли или парфюми). За да изпратим тези артикули, трябваше да преминем много обучения относно опаковането и транспортирането на тези стоки, за да спазваме правителствените разпоредби за безопасност при внос и износ. Можем да потвърдим, че можем да превозваме опасни товари с автомобилен транспорт. Бихме ви посъветвали да не избирате такъв продукт в Украйна. Моля, имайте предвид, че ако стоките се изпращат чрез въздушен транспорт, може да има някои ограничения. Свържете се с нас на info[at]awgifts.bg за повече информация.

Добре е да знаете, преди да направите своите експортни поръчки :

1. Минимална поръчка

Няма минимална поръчка за експортни поръчки, но е малко вероятно поръчки под 150 евро да са икономически ефективни.

2. Плащания

Плащанията са в евро € и ние приемаме всички основни кредитни или дебитни карти, както и плащания чрез PayPal и директен банков превод.

3. ДДС

Всички цени, посочени в този сайт, са без ДДС.

Клиенти от ЕИО, които по време на поръчката предоставят валиден ДДС/Търговски номер на ЕИО, няма да бъдат задължени да плащат ДДС на държавата-членка на ЕС на окончателното пристигане на стоките.

Ако ДДС/ЕИО търговски номер не бъде предоставен, тогава се начислява ДДС на държавата-членка на ЕС на окончателното пристигане на стоките. Ще забележите, ако поръчвате онлайн, поле за въвеждане на вашия данъчен номер. Моля, имайте предвид, че може да се наложи да заплатите митото на вашата страна при получаване на стоките.

4. Премиум изпращане

По-бърза услуга за изпращане се предлага при поръчки срещу допълнителна цена от 15 лева + ДДС на поръчка. Опцията за Premium Dispatch присъства в пазарската количка и при щракване таксата ще бъде приложена към поръчката. Премиум изпращане означава, че поръчката ще бъде изпратена от нашия склад в Словакия в същия работен ден, ако бъде изпратена и платена изцяло до 12:00 часа на този работен ден. Поръчки, направени след 12 часа с избрана опция за премиум изпращане, ще бъдат изпратени на следващия работен ден. Ако поръчката не бъде изпратена в рамките на обявеното време, ние ще възстановим таксата за услугата Premium за изпращане. Ние си запазваме правото да прегледаме всяка поръчка и да откажем първокласна услуга за изпращане, ако не е възможно да я изпълним. В тези случаи ще бъде възстановена таксата за обслужване от 15 лева + ДДС. Моля, обърнете внимание, че ние не изпращаме/доставяме поръчки през уикендите и официалните празници. Моля, имайте предвид, че тази опция ви дава изпращане в същия ден, което означава, че поръчката ще напусне нашия склад в деня, в който е направена и ще бъде поставена на услуга за доставка. Моля, имайте предвид, че времето за доставка не е гарантирано и въпреки че повечето поръчки пристигат при нашите клиенти след доставка от 2-6 работни дни (с изключение на доставките на палети), Ancient Wisdom s.r.o. не носи отговорност за забавяне на куриера.

5. Застраховка на стъкло и керамика

Ancient Wisdom s.r.o. предлага застраховка "Стъкло и керамика" на цена от 5,50 лева + ДДС на поръчка. Опцията е достъпна за закупуване във вашата пазарска количка всеки път, когато правите и поръчвате при нас. Предлагаме това като вид застраховка за пропуски за вашите стъклени и керамични стоки, тъй като куриерските компании не предлагат никакво покритие за стъклени или керамични артикули, повредени при транспортиране. Обикновено, ако нещо се повреди по време на транспортирането, ние предлагаме кредит или възстановяване на сумата за повредените артикули. При опцията Стъкло и Керамика можем да предложим и замяна на повредените артикули за Вас на следващ възможен ден за доставка. Просто ни докладвайте щетите чрез чат/телефон или имейл преди 12 часа на обяд (понеделник – петък); ще поискаме да ни бъдат изпратени няколко снимки и ще изпратим замяната ви на път същия ден. Ако повредата бъде съобщена по-късно през деня или през уикенда или официалния празник, ние ще издадем замяната на следващия работен ден. Моля, винаги изисквайте замяна, ако искате да се възползвате от това покритие; като алтернатива ще издадем кредит или възстановяване на сумата.