Честна търговия с подаръци на едро от 1995 г.

Ароматерапия – Аромати за дома – Рай за банята
FOB First Order Bonus

10% off

Политика за връщане

Полагаме всички усилия да проверяваме артикулите преди изпращане. Въпреки това доставчиците извършват по-голямата част от контрола на качеството. Поради естеството на продуктите, които продаваме, някои от тези продукти може да се повредят или да се повредят при транспортиране. Ако даден артикул бъде доставен на купувача повреден или дефектен, Ancient Wisdom s.r.o. ще положи всички усилия да разреши въпроса бързо и в съответствие с правилата и условията, описани на тази страница. Моля, обърнете внимание, Ancient Wisdom s.r.o. не предлагат парично или непарично обезщетение (т.е. под формата на стоки или услуги) за загуба на потенциални продажби поради доставени повредени/дефектни/липсващи/неправилни артикули или закъснения в доставката. Поради съображения за здраве и безопасност не приемаме връщане на обеци, освен ако не са отваряни, в оригинална опаковка и никога не са използвани.


Политика за продажба или връщане/обмяна:

Ancient Wisdom s.r.o. не предлага никаква политика за „продажба или връщане“ или „обмяна“.


1. Артикул(и) повреден/дефектен при получаване:


Моля, информирайте ни за всякакви повреди/липсващи артикули/дефектни артикули в рамките на 7 календарни дни от получаването на вашата поръчка. Ако даден артикул е повреден при получаване, моля, свържете се с нас по телефона, имейл или онлайн чат, за да съобщите за проблема. Моля, посочете номера на вашата фактура и кода на артикула на повредения артикул.

В повечето случаи:

Ще поискаме снимка на артикула да ни бъде изпратена по имейл (включително кода на артикула и номера на фактурата).

Ние няма да искаме артикул(ите) да бъдат върнати. Ние ще кредитираме сметката за стойността на повредения артикул(и).

Понякога може да поискаме артикулът(ите) да ни бъде върнат. В такива случаи ще ви предоставим копие от формуляр за връщане, който да попълните, и допълнителни инструкции как да върнете артикула(ите), които зависят от стойността/размера на връщането. Моля, обърнете внимание: за повредени/дефектни артикули ще бъде предложен кредит, а не възстановяване или замяна.


2. Липсващи елементи от поръчката:


Ако даден артикул липсва във вашата поръчка и не е отбелязан като „изчерпан“ във фактурата ви, моля, свържете се с нас по телефона, имейл или онлайн чат, като посочите номера на фактурата си и кода на артикула. Моля, уверете се, че съобщавате за липсващи артикули в рамките на 7 календарни дни от датата на доставка на вашата поръчка. Ние ще кредитираме сметката за стойността на липсващия артикул(и). Моля, обърнете внимание: за липсващи елементи ще бъде предложен кредит, а не възстановяване или замяна.


3. Артикули, изпратени по погрешка от AWGifts:


Ако сте получили артикули, които не сте поръчали, моля, уведомете ни за това в рамките на 7 календарни дни. В повечето случаи ще можем да организираме събиране на артикулите. Ако сте били таксувани за артикулите, изпратени по погрешка от Ancient Wisdom, ние ще обработим възстановяване на сумата за стоките.


4. Артикули, поръчани по грешка от Купувача:


Ако сте поръчали неправилен артикул(и) или твърде много артикули, моля, свържете се с нас, за да съобщите това в рамките на 7 календарни дни от датата на доставка на вашата поръчка. Моля, винаги посочвайте номера на вашата фактура, кода на артикула и количеството на артикулите, които искате да върнете. След като това бъде докладвано, ние ще ви изпратим формуляр за връщане, който да попълните и включите към върнатите артикули. Моля, имайте предвид, че няма да можем да кредитираме пощенските разходи за връщане за артикули, поръчани неправилно или по грешка. Ако връщането е голямо, можем да предложим да резервираме събиране за него срещу заплащане. При получаване и проверка на върнатите стоки, ние ще издадем кредит към вашата AW сметка. Първоначалната цена на доставката ще бъде приспадната от кредитната сметка.


5. Промяна на мнението

Ако по някаква причина купувачът промени решението си при получаване на стоката, той може да върне част или цялата поръчка.

Моля, уведомете Ancient Wisdom писмено за намерението си да върнете стоките в рамките на 7 календарни дни от получаване на поръчката. След това стоките трябва да бъдат върнати в рамките на 14 календарни дни от получаването на стоките, като се спазват следните условия за връщане:

a) След като бъде подаден сигнал, моля, изчакайте контакт от нас - ние ще разрешим връщането и ще издадем формуляр за връщане, който да бъде включен в пратката.

б) Моля, върнете стоките с помощта на проследена/подписана пощенска услуга по ваш избор и ни предоставете съответната информация за проследяване при изпращане.

в) Ако изисквате от нас да резервираме събиране - разходите за това и всички разходи за повторна резервация ще бъдат приспаднати от окончателното възстановяване/кредит за върнатите стоки.

г) Стоката трябва да ни бъде върната невредима и неотворена. Ако някоя част от връщането пристигне неподходяща за продажба, това няма да бъде кредитирано или възстановено.


След като връщането бъде обработено от нас, ние ще издадем кредит или възстановяване на сумата във вашия акаунт или първоначалния метод на плащане.

Нуждаете се от помощ? Готови сме да Ви помогнем с всичко, от което се нуждаете

+88 123 456 7890 Нашият екип е готов да Ви помогне