Правила и условия за продажба на стоки между компании от Ancient Wisdom s.r.o.
1. Общо изложение
Тези правила и условия за продажба ("Условия") се прилагат за всички Стоки доставени от Ancient Wisdom s.r.o. ("Компания") , чието основно място на дейност е на адрес :
Ancient Wisdom s.r.o.
CTPark Търнава
Prílohy 583/57
919 26 Завар
Телефон за връзка : +421 (0)33 553 35 58
Имейл : info@awgifts.bg
ЕИК номер : 50920600
ДДС номер : SK2120525440
Надзорен орган : Словашка търговска инспекция за регион Trnava , ул. "Pekárska" 23, 917 01 Trnava, (тел. за контакт : 033/321 25 27, 033/321 25 21)
„НИЕ“, „НАС“ или „НАШИТЕ“ означава Ancient Wisdom s.r.o.
„КУПУВАЧ/ВИЕ/ВАШ” означава лицето, чиято поръчка за Стоките е приета от нас. Приемаме поръчки направени по телефон, чрез уебсайта ни (www.awgifts.eu), по пощата, факс, имейл и чрез нашия шоурум.
„СТОКИ“ означава стоките (включително всяка част от стоките), които доставяме в съответствие с настоящите Условия.
Правилата и условията, както и Политиката за връщане се прилагат за всички поръчки, направени с Ancient Wisdom s.r.o. . Това включва, но не се ограничава до поръчки, направени чрез уебсайта, по имейл, по телефон, от каталог, шоурума ни. Поръчвайки от Ancient Wisdom s.r.o., вие декларирате, че поръчката е направена за препродажба и/или бизнес употреба. Нямаме търговски обекти, следователно ние не доставяме до крайни потребители.
С използването и достъпа до уебсайта, вие се съгласявате да бъдете обвързани от Общите условия на компанията, както и от Политиката за връщане и всички приложими закони. Вие се съгласихте с тези Условия, при първия достъп до този уебсайт от определен компютър или устройство и потвърждавате съгласието си всеки път, когато използвате този уебсайт.
Ако нямате правомощието да се съгласите или приемете Общите условия на компанията, не можете да използвате или осъществявате достъп до този уебсайт.
Употреба на продукта/ Козметична употреба/ Общи съвети
Полагаме всички разумни усилия, за да гарантираме, че информацията на този уебсайт е точна и актуална. Материалът тук има за цел да предостави обща информация и потребителите се съветват да потърсят допълнителни насоки за правна/медицинска/козметична употреба, преди да действат или да разчитат на съдържанието. Ние отхвърляме всякаква отговорност за загуби и/или щети, които могат да възникнат от използването на информацията, съдържаща се в този сайт.
Козметични стоки
Всички наши продукти, предназначени за козметична употреба, са сертифицирани и тествани, както се изисква от закона, а съставките за всеки от тези продукти са достъпни чрез уебсайта и при поискване. Ancient Wisdom s.r.o. настоятелно препоръчва на крайните потребители на тези продукти да извършат тест с пластир, преди да използват който и да е козметичен продукт за първи път и периодично след това, тъй като алергиите могат да се развият от многократната употреба на КОЙТО и да е козметичен продукт.
2. Регистрация и Вход
www.AWGifts.bg е уебсайт за търговия на едро. Работим само с търговски клиенти. За да можете да видите цените на нашите продукти, трябва да регистрирате фирмените си данни, като създадете акаунт на нашия уебсайт.
Не можемe да разкриваме цени на нерегистрирани купувачи.
Трябва да знаем вашето име, име на фирмата ви, адрес за (доставка и фактура), телефон за връзка и имейл адрес. Ако нямате фирмен регистрационен номер или номер по ДДС, те могат да бъдат предоставени на по-късен етап. Те не са задължителни при първоначалната регистрация.
След регистрация, ще бъде генериран уникален номер на акаунта Ви. Можете да го намерите във вашия профил, в скоби, до името на вашата компания.
За да можем по-ефективно да обработваме вашите запитвания, моля, цитирайте номера на акаунта си във всяка кореспонденция, когато се свързвате с нас по телефон, имейл, поща, факс или онлайн чат.
Вашата лична информация никога няма да бъде споделяна с трети страни по никакъв начин, с изключение на избраните от нас куриери.
3. Цени и отстъпки
Всички посочени цени са без ДДС. Полагаме всички усилия да поддържаме цените на нашия уебсайт актуални, но всички промени в посочените цени подлежат на промяна без предизвестие. Цените на уебсайта заместват всички други източници.
ВАЖНИ ПРОМЕНИ В ПРАВИЛАТА ЗА ДДС (в сила от 01.08.2021 г.)
От 1-ви Юли 2021 г. правилата на ЕС за ДДС относно трансграничните дейности за електронна търговия са променени. Обосновката за тези промени е да се преодолеят бариерите пред трансграничните онлайн продажби. С въвеждането на новите правила, от 6-ти Август 2021 г., ние прилагаме за нашите клиенти без валиден ДДС номер, ДДС на държавата-членка на ЕС на окончателното пристигане на стоките. Няма промени за клиенти в държава-членка на ЕС, които имат валиден ДДС номер. Бихме искали да използваме тази възможност, за да ви напомним да проверите акаунта си в AWGifts и да видите дали вашият ДДС номер и останалите фирмени данни са актуални. За повече информация, моля, посетете уебсайта на Европейския съюз.
Някои продукти имат отстъпка за обем/Златна Награда. Тези продукти са маркирани като такива на съответните продуктови страници. Ако отстъпка е рекламирана на продуктова страница, тя съответства само на този конкретен продукт (семеен код). Отстъпката за обем/Златна награда е една и съща отстъпка, базирана на различни условия – това не са две отстъпки и не могат да се комбинират.
Понякога може да изпратим имейл и/или специални оферти/кодове на ваучери. Всяка такава оферта ще има свои собствени правила и условия и те ще бъдат посочени в офертата. Тези оферти ще се прилагат само за поръчки, отговарящи на посочените правила и условия.
Отстъпките се показват и изчисляват в пазарската количка.
Ако купувач желае да кандидатства за допълнителна отстъпка, ние изискваме да бъде направена минимална покупка от 1000 лева + ДДС на един конкретен артикул (а не няколко от един семеен код). След това ще обмислим предлагането на допълнителна отстъпка въз основа на общото количество закупен продуктов код. Ако се предлага отстъпка, ние изискваме плащането да се извърши с една транзакция (освен ако не изискваме депозит, тогава ще поискаме 20% от общата стойност да бъде платена предварително) и поръчката да бъде доставена изцяло до един адрес, посочен от купувача. Всички специални отстъпки са валидни само 30 дни от датата на издаване.
Запазваме си правото да поискаме 20% невъзвръщаем депозит за всякакви специални поръчки, направени при нас. Сроковете за доставка за специални поръчки се договарят индивидуално на мястото на продажба и могат да бъдат различни от стандартните срокове за доставка.
Ако купувач анулира поръчка, след като е била потвърдена и депозитът е бил платен, Ancient Wisdom s.r.o. си запазва правото да не възстанови депозита, тъй като е необходим за покриване на административните разходи.
3.1 Застраховка за стъкло и керамика
Ancient Wisdom s.r.o. предлага застраховка "Стъкло и керамика" на цена от 5,50 лева + ДДС на поръчка.
Опцията е достъпна за закупуване във вашата пазарска количка всеки път, когато правите и поръчвате при нас. Предлагаме това като вид застраховка за пропуски за вашите стъклени и керамични стоки, тъй като куриерските компании не предлагат никакво покритие за стъклени или керамични артикули, повредени при транспортиране.
Обикновено, ако нещо се повреди по време на транспортирането, ние предлагаме кредит или възстановяване на сумата за повредените артикули. При опцията Стъкло и Керамика можем да предложим и замяна на повредените артикули за Вас на следващ възможен ден за доставка. Просто ни докладвайте щетите чрез чат/телефон или имейл преди 12 часа на обяд (от Понеделник до Петък). Ще поискаме да ни бъдат изпратени няколко снимки и ще изпратим замяната ви на път същия ден.
Ако повредата бъде съобщена по-късно през деня или през уикенда или официалния празник, ние ще издадем замяната на следващия работен ден. Моля, винаги изисквайте замяна, ако искате да се възползвате от това покритие; като алтернатива ще издадем кредит или възстановяване на сумата.
4. Поръчки
Моля, обърнете внимание, че имаме минимална стойност на поръчката от 100 лева преди превоз и ДДС.
Поръчки под този праг ще начислят такса за малка поръчка от 10 лева + ДДС. Това важи за всички поръчки, направени с Ancient Wisdom, независимо от начина на подаване на поръчката
4.1 Уебсайт:
Нашата количка за пазаруване изчислява всички отстъпки за обем/златна награда.
Няма да можете веднага да видите поръчката си във вашия онлайн акаунт. Ще видите поръчката си, след като я обработим. Обработката на поръчките се извършва от понеделник до петък, от 8:00 до 16:30 ч., с изключение на официалните празници. Купувачът ще получи окончателната си фактура с доставката.
След като бъде направена поръчка, купувачът ще получи автоматично потвърждение по имейл с точното копие на поръчката. Това ще включва адресите за фактуриране и доставка и всички специални инструкции за куриера, изпратени до нас в този момент. Имейлът ще бъде изпратен на имейл адреса, предоставен при плащане.
Купувачът е длъжен да провери своя имейл за потвърждение и да ни информира възможно най-скоро, ако са допуснати грешки. (Забележка: Понякога имейл потвържденията може да бъдат филтрирани като СПАМ, така че винаги проверявайте полето за нежелана поща/спам за тях).
Нашите данни за контакт и работно време са налични тук:
www.awgifts.bg/contact
За връзка извън работното време съветваме всички купувачи да използват нашите имейл данни за контакт, налични под връзката по-горе, или системата за чат, достъпна на нашия уебсайт (извън работното време системата за чат ще съхранява всички оставени за нас съобщения, при условие че има имейл адрес, оставен с такова съобщение). Съветваме ви винаги да цитирате номера за потвърждение на имейла в такива случаи.
4.2 Телефон:
Когато се свързвате с нас, за да направите поръчка по телефона, имайте под ръка своите регистрационни данни, за да можем да намерим акаунта ви по-лесно.
4.3 Имейл:
Ако купувач изпрати поръчката си по имейл, ние ще я обработим ръчно и ще му изпратим обратно имейл с копие от листа за доставка за тази поръчка. В листът за доставка ще бъдат посочени всички кодове на артикулите и крайната сума за поръчката. На този етап ще поискаме да потвърдите поръчката и да потвърдите предпочитания начин на плащане. След извършване на плащането, ние ще изпратим поръчката за подготовка и изпращане.
5. Плащане
Приемаме следните методи на плащане:
– Кредитна/дебитна карта
– PayPal
– Банков превод
– PastPay
Ако плащането е извършено частично или изобщо не е извършено, ние ще се свържем с купувача по имейл и по телефона, за да приемем плащането или да уговорим времева рамка за извършване на плащането.
Запазваме си правото да анулираме всяка поръчка, ако не получим пълното плащане за нея в рамките на 14 дни от датата на подаване на поръчката, освен ако не сме договорили алтернативен срок с купувача.
Моля, имайте предвид, че не можем да изпратим стоките, докато не получим пълното плащане.
5.1 Плащане с кредитна/дебитна карта
Плащането се обработва от защитена външна система, която проверява данните на картата в момента на продажба.
Тази система ще генерира уникален идентификатор на транзакция всеки път, когато плащането е изпратено до Ancient Wisdom s.r.o.. Системата също така ще изпрати автоматизиран имейл, потвърждаващ тези подробности, при условие че имейл адресът е изпратен на мястото на продажба.
5.2 PayPal
Плащането се извършва автоматично чрез системата на PayPal.
Ако бъде избран този метод, купувачът ще бъде пренасочен от нашата количка за пазаруване към сайта на PayPal, за да може да влезе в проверката на акаунта си в PayPal и да потвърди данните си и да извърши плащането.
5.3 Банков превод
При избора на тази опция, ние ще предоставим на купувача нашите банкови данни за превода. За да избегнете забавяне на обработката, моля, посочете номера на поръчката като референция за плащането.
5.4 PastPay - "Купете сега , Заплатете по-късно"
В уеб магазина www.awgifts.bg е възможно да платите закупените стоки не веднага, а на по-късна дата (www.awgifts.bg/pastpay). Ние предоставяме това с помощта на външен финансов партньор, "PastPay Europe" Pentech Solutions Sp.z.o.o. (Pentech) чрез своя метод на плащане, наречен PastPay. В този случай, ако изберете PastPay като метод на плащане при плащане и Pentech се задължава да финансира дадената транзакция, Pentech ще купи фактурата, издадена от Доставчика на услуги към вас, следователно ще закупи вземането на Доставчика на услуги срещу вас и ще плати стойността на фактурата на Доставчика на услуги вместо вас. В такива случаи фактурата, издадена от Доставчика на услуги, вече съдържа уникалните правни характеристики на схемата и цялата необходима информация.
ВАЖНО е, че след прехвърлянето на фактурата, вашето задължение за плащане остава за Пентех, което може да бъде платено само на номера на банковата сметка на Пентех, посочен във фактурата. Трябва да изпълните задължението си за плащане не по-късно от падежа на фактурата, в противен случай ще бъде начислена фиксирана ставка от 40 евро.
Използвайки PastPay, вие се съгласявате вашите данни за контакт (име, имейл адрес, телефонен номер) да бъдат препратени на Pentech. Това е основно необходимо, за да можем да ви изпратим информацията и известията, необходими за безвъзмездната помощ и процеса на плащане. В случай, че Pentech не се ангажира да финансира дадената транзакция, този метод на плащане не е наличен - разбира се, все още имате възможност да направите покупката, моля изберете друг метод на плащане при такъв сценарий.
В момента PastPay е достъпен за клиенти с валиден ДДС номер, базирани в следните държави: България, Словакия, Чехия, Унгария, Австрия, Полша, Румъния, Италия, Германия, Франция, Холандия, Белгия, Испания, Дания, Швеция, Португалия, Литва, Естония, Латвия, Словения, Швейцария и Великобритания.
6. Палетни системи
За повече информация относно нашите тарифи за доставка, моля, вижте нашата страница за доставка.
NB: Ако поради размер/тегло поръчката трябва да бъде опакована на палет, може да бъдете таксувани допълнително за доставката на палетния товар.
7. Доставка
Премиум изпращане (бърза доставка)
По-бърза услуга за изпращане се предлага при поръчки срещу допълнителна цена от 15 лева + ДДС на поръчка.
Опцията за Премиум изпращане присъства в пазарската количка и при щракване таксата ще бъде приложена към поръчката.
"Премиум изпращане" означава, че поръчката ще бъде изпратена от нашия склад в Словакия в същия работен ден, ако бъде изпратена и платена изцяло до 12:00 часа на този работен ден. Поръчки, направени след 12 часа с избрана опция за премиум изпращане, ще бъдат изпратени на следващия работен ден.
Ако поръчката не бъде изпратена в рамките на обявеното време, ние ще възстановим таксата за услугата "Премиум изпращане".
Ние си запазваме правото да прегледаме всяка поръчка и да откажем първокласна услуга за изпращане, ако не е възможно да я изпълним. В тези случаи ще бъде възстановена таксата за обслужване от 15 лева + ДДС.
Моля, обърнете внимание, че ние не изпращаме/доставяме поръчки през уикендите и официалните празници.
Моля, имайте предвид, че тази опция ви дава изпращане в същия ден, което означава, че поръчката ще напусне нашия склад в деня, в който е направена, и ще бъде изпратена за доставка. За повече подробности относно дните за доставка до вашата страна, моля, вижте нашата страница за доставка: https://www.awgifts.bg/shipping
Моля, имайте предвид, че времето за доставка не е гарантирано и въпреки че повечето поръчки пристигат при нашите клиенти след доставка от 2-6 работни дни (с изключение на доставките на палети), Ancient Wisdom s.r.o. не носи отговорност за забавяне на куриера.
7.1 Куриер
Запазваме средно 2-5 работни дни за обработка и подготовка на поръчката. В някои случаи тези времена могат да бъдат удължени. Уведомяваме за всякакви промени в часовете за изпращане на уебсайта на началната страница, ако закъснението надвишава допълнителен работен ден. Ако имате нужда от информация относно текущите часове на изпращане, моля свържете се с нас по телефон, чат или имейл. За подробна информация относно други зони за доставка, моля, посетете нашата страница за доставка.
Препоръчваме ви да предоставите номер за мобилен телефон за връзка, когато правите поръчка, тъй като куриерската система изпраща автоматизирани текстови известия с очаквано време за доставка при изпращане. Ние използваме куриерска услуга от врата до врата за всички наши доставки. Купувачите са длъжни да ни предоставят пълен точен адрес за доставка и телефон за връзка (в идеалния случай номер на мобилен телефон). Куриерските доставки се извършват от Понеделник до Петък от 7.30 до 17.30 ч. (с изключение на официалните празници). Понякога куриерите могат да доставят извън тези часове, но това обикновено е по тяхна преценка и не е услуга, която може да бъде закупена чрез Ancient Wisdom s.r.o.
Моля, винаги проверявайте вашето имейл потвърждение, тъй като адресът за доставка в потвърждението ще бъде този, който ще предадем на нашия доставчик на куриерски услуги. Ако имате някакви специални инструкции за вашата доставка, т.е. работно време на магазина, безопасно място около вашия имот или съсед, който ще приеме доставката, ако не сте на разположение, моля, уведомете ни за тези подробности на мястото на продажба. Ако са предоставени специални инструкции след изпращане на поръчката, не можем да гарантираме, че куриерът ще ги получи навреме, което може да забави доставката.
Куриерът ще направи два опита за доставка в два последователни работни дни. Ако доставката не успее и двата пъти, стоките ще бъдат върнати в местното депо и ще бъдат задържани там за 3 работни дни. В този момент купувачът може да използва телефонната карта на куриера, за да вземе стоките от местното си депо или да се свърже с нас, за да доставим отново стоките, но ние си запазваме правото да таксуваме 19,90 лева + ДДС за повторен опит за доставка.
Куриерската система предлага и опция поръчката да бъде доставена до място за получаване на място на адреса за доставка. Тази опция е достъпна чрез автоматичния имейл/текстово съобщение на куриера, изпратено до клиента при изпращане. След като бъде избрана опция за получаване от магазин, тя не може да бъде отменена и поръчката ще бъде доставена до заявеното място. Поръчката не може да бъде доставена повторно на алтернативен адрес оттам. Трябва да се вземе от клиента. Вземането ще бъде успешно, ако клиентът може да предостави документ за самоличност със снимка и доказателство за адрес - имената и адресите трябва да съвпадат с данните на етикета за доставка на пратката, тъй като в противен случай поръчката няма да бъде пусната.
Магазините за вземане обикновено задържат поръчки в продължение на 5 дни, преди да бъдат върнати на подателя. Ако възникне неразрешено връщане и/или бъде поискана повторна доставка, Ancient Wisdom s.r.o. може да наложи такса за връщане/повторна доставка.
7.2 Доставки на палети
Ancient Wisdom s.r.o. си запазва правото да определя начина на доставка. Това означава, че понякога поръчката трябва да бъде изпратена чрез компания за превоз на палети. Клиентът ще бъде уведомен за това при изпращане и тогава ще бъде договорена дата за доставка. Доставките на търговски палети се извършват "до бордюр". Или иначе казано, това означава, че когато доставката ви е палет със стоки, шофьорът на доставката е отговорен само за доставянето на палета до бордюра (ръба на улицата), който е най-близо до адреса ви за доставка. Те няма да го пренесат във вашия имот, във вашата сграда или във вашия бизнес. Вие сте отговорни за преместването му оттам. Доставката не е насрочена, но транспортната компания обикновено ще се обади един час преди да се извърши доставката. Ако палетът пристигне на местоназначението и няма никой, шофьорът ще се свърже с номера, предоставен от клиента, и обикновено ще изчака около 10 минути. Ако не могат да се свържат с клиента, те ще се свържат с Ancient Wisdom s.r.o. , за да ни уведомят за това. Ако се резервира повторна доставка след първия опит, Ancient Wisdom s.r.o. си запазва правото да таксува такса за повторна доставка от 40 лева + ДДС за тази услуга и за всяка последователна повторна доставка на същата пратка.
NB: Ако поради размер/тегло поръчката трябва да бъде опакована на палет, може да ви бъде таксувана допълнителна доставка за палетния транспорт (включен въздушен транспорт).
8. Изчерпани артикули
Стараем се да поддържаме нашия уебсайт възможно най-актуален. Ако има изчерпани артикули, ние ще ги приспаднем от крайната ви фактура, което ще генерира възстановяване, което ще бъде върнато към първоначалния метод на плащане в рамките на 2-7 работни дни.
Ако изчерпаните стоки надхвърлят 20% от вашата поръчка, ние ще се свържем с вас, за да изберете алтернативи. За да бъде този процес възможно най-бърз, съветваме винаги да поставяте най-актуалните данни за контакт при поръчката.
Ако желаете да се свържем с вас за всеки изчерпан артикул, моля, заявете това, когато правите поръчката си. Можете да оставите съобщение за нас в полето „специални инструкции“, имейл или да се свържете с нас чрез системата за чат. Ще ви изпратим имейл или ще се свържем с вас по телефона. Ще задържим поръчката до 15:00 ч. на следващия работен ден и ако не се свържете с нас дотогава, поръчката ще бъде изпратена и разликата ще бъде възстановена.
Сумата ще бъде възстановена за всички изчерпани артикули. Възстановяванията се обработват в рамките на 1-7 дни, след като поръчката бъде фактурирана и изпратена.
Ние се стремим да обработим всички възстановявания в рамките на 1-7 работни дни от датата на фактурата, но това може да отнеме повече време през най-натоварените периоди в годината (от Септември до Януари).
При банков трансфер, ако има разлика в плащането, в акаунта ще бъде регистриран кредит при последваща поръчка. Моля, обърнете внимание, че не предлагаме услуга за "поръчка на заден план". Тоест, ако артикул, който сте поръчали, е изчерпан, ние няма да задържим поръчката ви и няма да ви изпратим липсващия артикул по-късно. Нашият уебсайт ще покаже очакваните срокове за доставка за повечето продукти. Освен това можете да се регистрирате за известия по имейл при „връщане към наличност“. И двете опции са достъпни само чрез уебсайта и се виждат, след като влезете в профила си.
9. Анулации
Ако желаете да анулирате поръчката си, моля, уведомете ни незабавно за това чрез чат системата на сайта, по имейл или телефон. Ние ще потвърдим анулирането с вас писмено и ще възстановим плащането за поръчката. Ако анулирате поръчката си, след като вече е била изпратена, но все още е на път към местоназначението си, ние ще се свържем с куриера и ще спрем доставката, но ще приспаднем таксата за транспорт от общото възстановяване на сумата за анулираната поръчка. Ако желаете да се откажете от поръчката, след като вече сте я получили, имате право да го направите в рамките на 7 дни от датата на доставка на поръчката. В такъв случай, моля, свържете се с нас, за да можем да ви предоставим формуляр за връщане, който да попълните и включите при връщането. Моля, обърнете внимание, че няма да възстановим таксата за връщане на пощенските разходи или първоначалната такса за доставка. Ние ще поискаме да върнете стоките за ваша сметка. Ако желаете да използвате нашата услуга за събиране, ние ще таксуваме допълнително 19,90 лева + ДДС за Европа. След като поръчката бъде върната, ние ще възстановим първоначалния ви метод на плащане без всички направени пощенски такси. Стоките трябва да са неотваряни и в оригиналната си опаковка.
9.1 Специални поръчки:
Изискваме 20% депозит за всяка направена специална поръчка. Ако купувачът желае да отмени специална поръчка, след като тя е била първоначално потвърдена и депозитът е бил платен, депозитът няма да бъде възстановен.
10. Освен това
Моля, имайте предвид, че ние внасяме стоки от цял свят, както и на местно ниво. Ние също така произвеждаме голямо количество продуктови линии за баня, ароматерапия и аромати за дома. Полагаме всички усилия, за да поддържаме доставките възможно най-непрекъснати. Поради големия мащаб на операциите, свързани с непрекъснатостта на запасите, не можем да гарантираме, че всички артикули ще бъдат налични за поръчка постоянно.
11. Авторски права
Целият дизайн на уебсайта (текстът, графиките, техният избор и подреждане, както и всички софтуерни компилации, основният изходен код, софтуер (включително аплети) и всички останали материали) на този уебсайт са собственост на Ancient Wisdom s.r.o. и неговите филиали или техните доставчици на съдържание и технологии. ВСИЧКИ ПРАВА ЗАПАЗЕНИ.
Ancient Wisdom s.r.o. дава разрешение за електронно копиране и/или отпечатване на хартиени копия на части от този уебсайт с единствената цел да направите поръчка с Ancient Wisdom s.r.o. или да използвате този уебсайт като ресурс за пазаруване. Всяко друго използване на материали на този уебсайт (включително възпроизвеждане за цели, различни от посочените по-горе, модификация, разпространение или повторно публикуване) без предварителното писмено разрешение на Ancient Wisdom s.r.o. е строго забранено.
Търговски марки
Ancient Wisdom, спомената на този уебсайт, е търговска марка или регистрирана търговска марка на Ancient Wisdom s.r.o. в Словакия и/или други страни. Други имена на продукти и компании, споменати на този уебсайт, може да са търговски марки или регистрирани търговски марки на съответните им собственици.
12. Отказ от отговорност
В най-пълната степен, разрешена от закона, Ancient Wisdom s.r.o. предоставя този уеб сайт и неговото съдържание на принципа „както е“ и не прави (и изрично отхвърля всички) декларации или гаранции от всякакъв вид, изрични или подразбиращи се, по отношение на този уебсайт или информацията, съдържанието, материалите или продуктите, включени в този сайт, включително, без ограничение, гаранции за продаваемост и годност за определена цел. Освен това Ancient Wisdom s.r.o. не заявява и не гарантира, че информацията, достъпна чрез този уебсайт, е точна, пълна или актуална. Информацията за цената и наличността подлежи на промяна без предизвестие.
Освен както е изрично посочено на този уебсайт, в най-пълната степен, разрешена от закона, нито Ancient Wisdom s.r.o. нито някой от неговите филиали, директори, служители или други представители няма да носи отговорност за вреди, произтичащи от или във връзка с използването на този уебсайт или информацията, съдържанието, материалите или продуктите, включени в този сайт. Това е цялостно ограничение на отговорността, което се прилага за всички щети от всякакъв вид, включително (без ограничение) компенсаторни, преки, косвени или последващи щети, загуба на данни, доход или печалба, загуба или повреда на имущество и искове на трети страни. За избягване на съмнение, компанията не ограничава отговорността си за смърт или телесна повреда само до степента, в която възникват в резултат на небрежност на компанията, нейните филиали, директори, служители или други представители.
а) Това споразумение се управлява и тълкува в съответствие със словашкото законодателство и страните се подчиняват на юрисдикцията на словашките съдилища.
б) Подразбиращите се условия се изпълняват в най-пълната степен, разрешена от закона.
в) Ако някоя от страните е засегната от „непреодолима сила“ (съществени обстоятелства извън разумния контрол на тази страна), тя трябва незабавно да уведоми другата страна за естеството и степента на обстоятелствата. Независимо от другите разпоредби на това споразумение, никоя от страните не се счита за нарушаваща това споразумение или отговорна в резултат на непреодолима сила. Където Ancient Wisdom s.r.o. е посочил непреодолима сила по отношение на доставката на стоки или услуги; Клиентът може да избере да получи услуги за поддръжка от друга страна.
г) Всеки директор или представител на Клиента ще се счита за негов упълномощен подписващ и по този начин гарантира, че Клиентът приема задълженията си по това споразумение.
д) Неуспехът на която и да е от страните да упражни или наложи което и да е право в рамките на това споразумение не се счита за отказ от такова право.
Правоотношенията между продавача и потребителя, които не са изрично уредени от тези Общи Условия, се уреждат от съответните разпоредби на Закон №. 40/1964 Coll., Граждански кодекс, както и свързаните разпоредби.




